Gromadź punkty i zyskuj korzyści przy każdym zamówieniu

Zarejestruj się na www.swatt.pl jako klient indywidualny lub firma. Zbieraj punkty, które w przyszłości będzie można wykorzystać jako rabaty przy zakupach, asortyment w naszym sklepie lub dowolną wybraną nagrodę. Punkty nie mogą być wymieniane na ekwiwalent pieniężny.

Ważność punktów lojalnościowych

Po każdym zamówieniu punkty są ważne przez rok od momentu opłacenia zamówienia.

Przykład:

Pan Denis złożył i opłacił zamówienie nr. S-1000 z dnia 23.08.22r., od tego czasu punkty za to zamówienie są ważne rok do dnia 23.08.23r.

Kolejne zamówienie Pana Denisa zostało złożone i opłacone 05.12.22r., punkty za to zamówienie są ważne do dnia 05.12.23r..

Dnia 01.09.2023 punkty za zamówienie S-1000 przepadły, natomiast Pan Denis może wykorzystać jeszcze punkty za późniejsze zamówienie.

Zrealizowanie nowego zamówienia nie wpływa na przedłużenie ważności punktów z poprzednich zamówień. Dla każdego zamówienia obowiązuje osobny okres ważności punktów lojalnościowych.

Naliczanie punktów lojalnościowych

Aby uzyskać 1 punkt na koncie klienta indywidualnego, konieczne jest dokonanie zakupu na sumę 300 zł brutto. Każdy punkt zdobyty na koncie przekłada się na wartość 5 zł brutto, dostępną do wykorzystania.
Aby otrzymać 1 punkt na firmowym koncie, niezbędne jest dokonanie zakupu na sumę 1000 zł brutto. Każdy punkt gromadzony na koncie jest równowartością 15 zł brutto, którą można wykorzystać.

Przykład:

Pan Mateusz, który posiada konto klienta indywidualnego zebrał 17 punktów, czyli posiada 85 zł brutto do wykorzystania. Pan Mateusz chce wykorzystać punkty przy zamówieniu, które wyniosło go 258 zł brutto, więc skontaktował się z infolinią. Sprzedawca wyznaczył rabat odpowiadający zebranymi wcześniej punktami. Pan Mateusz za zamówienie finalnie zapłacił 173 zł brutto.

Wymiana punktów lojalnościowych

Po zgromadzeniu wymaganej ilości punktów możesz wymienić je na nasz asortyment lub wskazać dowolną inną nagrodę, a my określimy ilość wymaganych punktów do jej zdobycia. Istnieje również możliwość rozliczenia punktów przy realizacji kolejnych zamówień.

Punkty można realizować po 3 zrealizowanych i opłaconych zamówieniach , przy składaniu kolejnego zamówienia.

W razie chęci wymiany punktów, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą.

FAQ


Jak długo punkty są ważne?
Punkty są ważne rok od momentu opłacenia zamówienia.
Czy punkty można pozyskać składając zamówienie telefonicznie?
Nie, punkty naliczają się tylko w przypadku złożenia zamówienia poprzez platformę www.swatt.pl. Żeby punkty zostały naliczone, trzeba również posiadać konto indywidualne klienta lub konta firmowe na stronie www.swatt.pl.
W jaki sposób punkty są naliczane i jaką wartość ma jeden punkt?
Aby uzyskać 1 punkt na koncie klienta indywidualnego, konieczne jest dokonanie zakupu na sumę 300 zł brutto. Każdy punkt zdobyty na koncie przekłada się na wartość 5 zł brutto, dostępną do wykorzystania.
Aby otrzymać 1 punkt na firmowym koncie, niezbędne jest dokonanie zakupu na sumę 1000 zł brutto. Każdy punkt gromadzony na koncie jest równowartością 15 zł brutto, którą można wykorzystać.
Jak można rozliczyć punkty?
Punkty można rozliczyć po wcześniejszym kontakcie z sprzedawcą pod numerem 882 431 730, wskazać sprzedawcy w jaki sposób chce się wykorzystać punkty (rabat przy zamówieniu lub inna nagroda)
Gdzie mogę sprawdzić ilość punktów i kiedy kończy się ich ważność?
Po zalogowaniu się na stronę www.swatt.pl jako klient indywidualny lub jako klient firmowy, trzeba przejść w zakładkę „konto” w prawym górnym rogu, następnie rozsunie się okno i kliknąć pierwszą pozycję „konto”. Wyświetli się strona „Twoje konto” gdzie widnieje informacja dotycząca ilości dostępnych i wykorzystanych punktów lojalnościowych. Ważność punktów wynosi rok od momentu opłacenia zamówienia.